blogg

Ja här händer de inte så mkt. Har tappat lite.. inget sug längre. Innan var de mer bara tidsfördriv. Men upptäckte att de tar ju ganska lång tid de här. Om man ska ha bilder inräknat. Mycket roligare med bilder men jag orkar inte :P Känns som om ingen följer min skit blogg ändå. Vill kunnna skriva precis vad som pågår i huvudet på mig och allt, men de e så upp o ner o knepiga saker så de skulle väl göra stora rubriker sedan isf. Saker jag behöver skriva av mig på får väl bli på papper o sen eldas upp hähä. Skulle inte heller vilja utsätta ngn stackare för att höra på all min skit. Man kanske ska betala ngn för de, och så ska jävlen hålla med oxå!  

Så här på blir lixom dom här ointressanta o vardagliga sakerna på. Men de kan väl va kul de med. Bara att de händer inte så mkt i mitt liv just nu. Jag är arg, ledsen, glad, sur, ja jag är nog dom flesta adjektiven man kan vara på bara en dag. E de hormonerna? I dunno. Skit e de. Längtar till Maj. Tror de händer lite mer i maj. Hoppas på att maj går fort. Orkar inte vänta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0