Påskhelgen

Senaste dagarna har jag mått bra. Tror jag. Eller lurar jag min hjärna? Allt känns bättre iaf. Men krävs inte mycke för att jag ska dryga ner mig själv igen. Ska försöka o inte göra..

Ruskigt trött e jag nu, som vanligt visserligen. Men idag känns de verkligen som om jag haft en riktig tuff natt. Sov inte alls bra inatt. ont i ryggen o ljumskarna o lite här o var. Men men e väl bara o se de posetiva som barnmorskan säger. Det kommer ju troligtvis bli värre än så ;)

Igår åkte vi ut i skogen till min Faster för att äta o grejer. Far o kusinerna med barn o allt var där. Var mycket trevligt och gott. Vi åkte dit vid 14 o var inte hemma förrens typ 23.30. Är så glad över att far min har fått jobb nu med och ska flytta hit till hultsfred. Ska bli skönt o ha honom här när man snart ska få barn.

Idag vart vi Virserum o åt mat hos mor o reine. Lika gott som vanligt. oxfile, potatis o sås sitter alltid super. Tog en liten promenad efter de med, men de blåste ta mig fan riktigt kallt. Och jag tycker faktisgt det e jobbigt o hålla på o gå nu med.. Blev inte o stanna så länge i v-rum för Marcus fick sms om att dom skulle spela innebandy i vimmerby ikväll o om han ville vara med. Så de ville han så nu e han iväg med Tony o ngr o spelar :) Hoppas han inte e iväg allt för länge.

Fick en tid hos mor med, ska slinga lite i håret tänkte jag. Ljusa upp att lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0