sova?

Jaha. Ska strax försöka slå mig till sömns. Är pigg just nu så kommer nog bli svårt.
Marcus o jag somna efter maten idag.. sen vakna jag o han sov vidare.. han sov ju bajs länge så jag fick tråkigt så drog ut o åkte lite bil med Sandra. Sen stanna vi till hos Bella o Carro där jag fick lite chokladpudding :) Men nu när jag kom tillbaka så låg tråkisen fortfarande o sov. Jaja. Men lite nytta har jag allt gjort idag. Tvättat, bytt gardiner o fixat disken.

Igår föresten så var jag ju i Linköping med Sandra o fick kolla tuttar. Fick känna på dom där inläggen. Roliga grejer. Vi körde ganska mkt vilse med, och jag körde filles mors bil som inte var helt hundra. De var spännande, höll på o köra på en annan bil med. Dom e ju hel knäppa i storstäderna. Hade svårt med för hade inte backspegel, och dom e rätt behövliga speciellt i städer. Men men ingen dog denna gång heller!

Och nu ni, nu börjar jag faktsikt bli riktigt fet. går runt i fula mammabyxor som jag beställde ifrån HM, men dom var för stora. Men dom får duga ändå för de e typ de ända jag kommer i nu. Fast igår innan vi skulle till linköping så träffa vi en kille som vi skulle få bilnycklarna ifrån, och han hade inte ens märkt att jag var gravid så ;)

jaaaja. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0