Systembolags invigning

Idag mina damer på mina herrar har jag minsann invigt systemet! Fyllde 20 i början av Jan, men kändes väl meningslöst när man ändå inget får dricka. Men idag Fyller Sandra 20 år så vi åkte in till Vimmerby för hon ville ju såklart gå på systemet. Tänkte att jag vägrar ju handla på systemet åt någon annan än mig själv fösta gången! Men .. så blev de. Köpte lite öl till min älskling. Kunde inte stå emot när jag såg ölflaskorna med döskallar på. Var ngt dom bara har nu i vår. Har nu på kort tid hört både bra och dåligt om dom. Men vi får hoppas på att min man tycker om dom :)


Min hals blir dock bara värre o värre.. Sov som skit i natt. Så kommer nog tillkomma en powernap snart. De e ju fredag, tråkigt om jag slocknar vid 21.



Kommentarer
Postat av: Emelie

vi såg också dem flaskorna häromdagen, Elli blev helt till sig men hon dricker ju inte öl. var dem goda då!?!?? eller vad tyckte Marcus?!?

2010-04-23 @ 08:54:50
Postat av: Natalie

Marcus gillade dom, sa han :P Jag har hört många säga både att dom e skit goda o skit äckliga. Mest åt att dom e goda iaf =)Men kan va så att döskallen gör de mesta :P

2010-04-23 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0