Påsk

Varför är jag pigg för? Eller pigg o pigg, kan inte sova iaf. Somna nog vid 5, halv sex i morse. Och vakna nu klarvaken vid halv tio. weirdo. Betyder att jag kommer vara helt död senare. hejja!

igår började dagen när marcus kom hem, hade fått lite grejer från hm, men inte allt. leggings o toppen inväntas fortfarande. tyvärr som de alltid brukar vara när jag beställer från internet så passar inte allt. bh:na var för små. går visserligen fortfarande o använda med lite irriterande. fattar inte vad jag ska ha för storlek har olika på varena bh tycker jag. Och dessa var ändå sånna sköna utan bygel o grejer inför amningen o sånt så känns som om dom inte skulle vara så himla noga med stl. Samma med nattlinnet. Där kunde man inte välja ngn stl för just brösten, utan blev Medium. Inte ens halva mina bröst får ju plats.. gah. likadant förra gången beställde jag en del skjortor, blev stort kikhål mellan knapparna vid brösten. Länge sen nu visserligen. Men tycker ändå inte jag har ovanligt stora utan ganska normal stl så gillar inte att stöta på detta problem. Dom är säkert extra uppsvälda just nu med så.. Kul att jag pratar om mina bröst.. not. Slutar med de nu...

Igår iaf, åkte vi till Växjö och köpte en Hercules barnvagn. Det var tvunget o vara en hercules enligt mannen hehe. Han har helt fått sköta de själv faktiskt, och de var han duktig på. Den var jäkligt snygg faktiskt. Inte för att jag precis har kollat in vagnar innan? Hercules vagnarna var oxå jäkligt svåra o hitta o fanns inte i närheten. Men sen hitta han allt en. Tror dom sa att dom slutat tillverka dom nu. Så den var vi snabba på. Får tacka Marcus far som faktiskt betalade för hela vagnen :) Mycket snällt. Efter de så blev de donken. Natalie som inte ätit på hela dagen, tyckte de satt väldans fint.

Sedan hemmåt, och så åkte vi till Robban på lite förfest. Sen blev det Hulingen. Schysst att vi fick komma in gratis faktsikt. Var Thoms far som stod. Kändes skönt o slippa betala de eftersom inte vi är dom största festprissarna just nu lixom. Men vi vill ju ändå fortfarande vara med :) Känns som om vi glöms bort lite. Sen visst kan jag erkänna att jag kan bli lite bitch, specillt just nu. Handlar om principer. Innan kanske jag hade tagit de mer som en klackspark men nu kan jag morra till ist. Eller kanske jag skulle göra hur el hur. Känner mig bitter med alkoholförbud.

Idag är vi bjudna på middag i jönköping hos min syster och Ellie. Mor och Reine ska med oxå. Sen kommer faster Ewa o Leif dit med :) lite familjeträff. Blir nog trevligt :) Marcus har lånat hem en ny bil över helgen som vi ska provköra lite. Väldigt fin faktiskt. Tror han vill köpa en sån. Klart man är sugen, men för mkt pengar.

Ha de bra era äcklen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0