Ny design

Ha kolla, Jag har ändrat design. själv! När de gäller denna blogg är jag verkligen helt jävla lost. Fattar ingenting. Nu när de gick så bra o ändra till detta tänkte jag passa på o ändra profilbild. Trycker på ta bort bild, och bläddrar efter en ny. Men INGENTING händer? står enkelt, så då tänker man att de inte ska vara så jävla invecklat. Men joho. Den jävla bilden får väl vara kvar då.

Gick igenom min blogg lite fort för o se va för skit jag skrivit. Haha börjar fundera på om jag har riktiga sömnproblem? Fast, jag har alltid varit en natt människa. Bara de att de e jävligt tråkigt nu o vara de eftersom marcus somnar så tidigt. Men de e ganska extremt nu. Ligger verkligen inte bekvämt. Fan skit pain i ryggen o överallt. Det lustiga e att de e som värst om nätterna, om dagarna slocknar jag ganska lätt. Kanske för att jag e helt slut efter alla jobbiga nätter kanske? äh. Smuggla hit ett par riktigt jävligt starka sömntabletter tack så jag kan gå i ide till juni.

Nä men.. det e något skumt. För jag är trött, typ hela tiden. Men när de väl gäller och vi går o lägger oss, så kan jag bara inte somna. Jag är trött, men är som om jag inte har ngn ro i kroppen.

Jaha, ja jag har varit vaken sen halv sju idag. Vet inte alls när i natt jag somna, men nätterna e ganska långa. Vakna med the voice kolla jag ju såklart på med, en tradition nu. Och jag brukar somna efter det. Men idag fick jag ett ryck o tänkte: Näe nu ska de hända lite! Ja hur mycke roligt finns de o göra kl 9 på morgonen såhär..? Så jag börja vika kläder, tog på mig en ansiktsmask och dammsuga i underkläder. Har städat hela köket och hallen. Nu är jag helt slut.. Men har vardagsrummet, sovrummet o barnrummet kvar.. Vet inte om jag kommer orka de. Jag kommer nog gå o lägga mig snart ist. Så länge var min glöd igång. Min kropp orkar seriöst inte mycke.

Vad som händer idag vet jag inte. Klart har jag lust o göra ngt men..vad? Typ inget känns kul längre. Marcus ville städa ur den andra lägenheten idag. Kan väl vara skönt o bli av med de nu fakstiskt. Men att han valde en fredag till de.. aja. Vet inte om han har andra planer mer än de eller hur de blir. spännande, nä.

Hämta en bokhylla igår med som vi köpt utav Sandra o Fille, passa kanon bra. Blev marcus glad när han fick upp sina helt onödiga böcker han får hemskickat lite då och då. Vi tänkte fixa en liten bar-hörna på den med. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0