Devin devin devin

Idag har vi varit på BVC, allt vart super. Måste hitta ett par sånna där fiskar el va de va dom hade där på bvc hängandes i luften. Galet vad kul han tyckte de var, satt o flina åt dom där fula fiskarna hela tiden. Så om han vill ha ett par fula fiskar så ska han få de! 

Nu har jag en himla massa jag egentligen borde göra. Borde duscha o fixa till mig. Borde städa o dona. Ja de borde jag nu när Devin ändå sover. Ska ju få besök senare utav Carolina, som jag hoppas har med sig sin blåbärs paj hon snacka om. Sen imon kommer ju Marcus pappa o Anna. Så hade kanske varit trevligt o ha de lite iordning här då. Men, ist för att göra de jag borde så tänker jag nu gå o väcka min lilla knubbis som fortfarande ligger i bilstolen... han somnar alltid när vi åker bil o han verka ligga så gutt i den så ville inte väcka han. Jaaaag e helt såld i min son, herregud. Jag sitter o tittar på honom o allt han gör tycker jag e gulligt. rapa, bajsa, prutta, spy.  naaaaaaaaaaaaaaw säger jag då. haha ja jag har väl blivit den jag innan har fruktat. Den där fåniga rösten kommer även fram ibland nu! OH MAI GAD

 Nehe väcka stackars Devin va de ja. later!

Kommentarer
Postat av: elin

man får den dära rösten, men är helt såld på sina underbara små liv, och man kan inte förstå att det lilla underverket är ens egen =)

2010-08-11 @ 11:29:02
URL: http://elingunhildsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0