helg

Igår vart de mysfredag :) Planen var väl att Marcus skulle bjuda mig på kinamat på bambugården. Så kom pappa o han sa att han kunde sitta med Devin medans vi åt. Ångra mig när vi satte oss i bilen, så vi åkte till willys o handla ist o så bjöd vi far min på köttfärssås o spagetti. Satt mycke fint. På kvällen sen satt marcus o jag o spela kort o snacka strunt ^^. Tog mig en cider med, yummi. Var riktigt mysigt faktiskt o vi kom inte i säng förrens halv tre på natten heller. tiden bara sprang iväg

Imorse väckte Devin oss vid nio snåret, så han fick ligga hos oss lite o snacka ;) Sen åkte vi in till vimmerby o köpte en tändkabel till hedbloms bil... Igår skulle Marcus o Thom busa lite med hans bil nämligen, o då råka han slita sönder hela kabeln haha, bra där. Vi passade även på att ta frukost på Mr burger. Pizza!

Just nu e min kära i garaget o fixar min fasters bil. O när han e klar med de blir de att åka ut till henne i storebro o grilla o lite =) Pappa skulle ta med sig sin bauta stora tequila flaska han fick utav emelie o ellie sa han. Får se hur de slutar helt enkelt. Jag lär väl bli chaffis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0