Sleepy

Nu har jag gått o lagt Devin, han total slockna. Han som brukar somna vid 22-23 tiden. Marcus sover han med. Han slockna typ strax efter att han kom hem ifrån jobbet. Han överaskade mig idag med :) Han bara dök upp på sin lunch för att pussa på mig, sen åkte han tillbaka till vimmerby hehe. Han var typ här i 5-10 min. Lätt värt att. Han är fin.

Devin dock sov 8 timmar i streck inatt =) De vart ju nice. Annars brukar jag ju alltid få gå upp en gång på natten o ge han mat så han slocknar igen. Vaknade till o med prick halv fem o väntade, but no. nada. Fårse om de håller i sig :)

Igår ja! Ja då drog som sagt Devin o jag till Emmenäs o träffa flickorna. Hur kul o trevligt som helst. Mycket skitsnack o skvaller som vanligt! :D Therese o Johanna köpte en hur fin body till Devin med. Dom kan min smak helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0