Swim

Måste bara nämna för alla här att jag simma 1 km igår. Tror jag iaf, 40 längder. Konstigt nog var de inte så jätte jobbigt. Och jag trodde att jag skulle vara död idag. Men nejdå, jag lever. Inte så bra ju, hade gärna fått kännas lite så man vet att något hänt i kroppen. Var ju trots allt första träningen efter graviditeten såatte.

Ja o sen passa jag på o kolla läget om babysim. Men det var fullt verka de som. Hon va lite virrig så hon som hade hand om att skulle ringa till mig. Men har för mig något om att nästa grupp börjar i okt, o de tycker jag verkar mer aktuellt! E han lite äldre o mer med kanske :)

Ja o vad som försegår mer här hemma e att jag o Devin glor igenom One tree hill boxarna. Just kollat klart på 1a boxen, o nu ska vi börja på 2a :D


Kommentarer
Postat av: elin

one tree hill är den bästa serien som gjorts =P man kan inte sluta titta för den är så bra =)

2010-08-17 @ 21:40:24
URL: http://elingunhildsophie.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha javisst! Man hamnar helt i deras värld! =)

2010-08-26 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0