stockholm!

Hello there. Fan tråkigt utan pics ju. Men vad ska man göra.

I Fredags drog vi till Stockholm! Vi kände att vi behövde lite ensamtid så mor min ställde glatt upp o pyssla om våran Devin. Ja, saknaden vart stor!

Men vi anlände på Fredakvällen. Möttes upp utav Johanna, sen drog vi ut ganska omgående. Hitta ett riktigt fint ställe på medborgarplatsen tror jag. Debaser hette den iaf. Där satt vi på ute serveringen o åt god o jävligt dyr mat. Tog cider till maten o gash vad underbart. Härligt oxå att vädret vart super. Vi tog en promenad lite runt sthlm på sööööder innan vi gick upp till johanna o Robin. Då körde vi lite bowling på ps3 innan läggdags :)

På lördan vart de lite sovmorgon tsm i hettan! Sen drog vi till Donkan o käka frukost innan Marcus skulle plågast med mig i stan! wooow. 4 HM på samma gata. galet! Virra runt där i storstaden som nästan var som paradiset där i shopping vimlet. Man borde egentligen ha delat upp shoppingen i 3 dagar för att inte bli så slut som jag blev... plus att jag hann ju inte med alla affärer heller. Men kanske bra, för de köptes en hel del :) Devin har fått ett par as snygga hängslebrallor nu iaf :D Lite stor än men snart så!

Efter de träningspasset for vi hemmåt för att duscha av oss lite o sen vart de bara iväg igen! Voice10!! ja hur bra du vill!! Och nu, ääääänligen har jag fått se min Josefin Crafoord. Mycket fin tjej. Hade gärna velat dela ett par ord med henne o fått ta ett pic tsm med henne, men vi drog lite innan showen var slut för att slippa allt folk. Men jag e nöjd!

Hem o då var de dax o korka upp! Sen blev de utgång. Vi tog oss ngr på Indiska som Carcus trodde haha. ganska kul o ganska full kille. Sen fick jag gå hem med en hickandes Marcus. Så söt. Vid halv fyra decka killarna. Jag var fortfarande på G då men fick bara en massa buuande. Dåligt. så sova, vi sov nog till halv ett... oops. Jag som gärna hade velat komma hem tidigt för Devin. Men vi gick ut o tog en pizza o sen köpte en alkomätare. Vid sju var vi hemma i Hultsfred igen iaf. 3 timmar exakt tog de hem. ganska okej va?..

Men nu e de dax o mysa för fullt med sonen framför One tree hill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0