uppdatering

aah var ett tag sen jag skrev här nu. Men hade tänkt här om dagen o lägga upp lite bilder ifrån helgen osv. Men då gick de inte föra över bilderna till datorn.. skumt. Tror vi har en jäkla massa virus på datorn, o nu e min kamera mupp med. Kan virus från datorn föras över till kameran? I hope not... Så de får funka bildlöst ändå.

Lite kort om helgen.

Fredag: Åkte till mor i Virserum. Gick ut på kvällen, hamna på förfest hos Magdalena o sedan vidare ner mot partytältet på marknaden. Hur lyckad du vill. Träffa massa gamla vänner man inte sett på evigheter, o sånt sitter aldrig fel :) Devin fick stanna hemma hos mor o han hade typ sovit hela tiden. Så de var lyckat!

Lördag: Gick vi på marknaden. Hade typ inga pengar så shoppa inte precis loss. Brukar aldrig köpa något på marknader heller visserligen. Mest skit tycker jag, men rolig skit o kolla på ;) Var ute efter ett par öronhängen. Men hitta inga, alla såg ut o va ifrån 70 talet eller något. Såg inte fräscha ut. Men något som e riktigt bra med marknader är alla växter! Älskar växter, även att jag jämt tar kol på dom... Men vi köpte iaf ett träd som jag velat ha länge nu :) O den borde inte vara så lätt o ta dö på.

När vi fått nog utav Virserums marknad åkte vi vidare till Kim o Emma i Sinnerstad. Planen var väl bara o våldgärsta dom en liten stund. Men vi kom inte hem förrens efter midnatt. Blev en liten impuls grillning med, o sen en film. Himla trevligt :)

Söndag: Åkte vi till Jönköping, till min syster o Ellie som nyss kommit hem ifrån USA/Mexico. Åt riktigt goa mackor o spela nitendo. Devin fick oxå ett par as snygga röda converse!

Måndag: Jag var helt död. Devin o jag låg bara o myste o dega heeela dagen. Sen när älskling kom hem åkte vi o köpte chips o dipp o kolla på Remember me. Riktigt bra film!

Tisdag: Minns inte? var ändå igår. Så hände väl inget vettigt då.

jaha idag då, ja då var vi på socialkontoret o skrev på en massa papper. Att Marcus är fadern till Devin o att vi har gemensam vårdnad :) De jag tycker e konstigt e att dom frågar om man är säker på att han är fadern. Ja säger jag, o så är han det. Tänk hur många de måste vara som varit otrogna eller något som kommer undan med sånt. Tycker att de skulle vara test för allihop så det är 100% säkert att det är de, så man inte bara går på moderns ord. För killen kanske inte heller vågar säga att han vill göra test så han får på papper att han är fadern, för då kanske de blir bråk om att han inte tror på frugan. Men måste ändå innerst inne vara skönt för killen o testa de. Hade jag velat om jag var man iaf. Menmen, de e ju tur att jag är 100% säker ;)

Sen vidare ut till Ann o johan där thom o maria även var. o efter de blev de sibylla o tv. Sen kom faster, pappa o jörgen o hälsa på. snackelisnack. Sen tog Marcus o jag en härlig kvällspromenad. O Nu nattar Marcus Devin :)

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0