mest blablabla

Devin fick hicka. Han vakna o ville ha mat, så gick upp som en zombie o gav honom mat o sen däcka i sängen igen. Fast då kunde jag inte somna om. Hörde hela tiden, *hick*.....*hick* ja ni vet fortsättningen på de. kolla på kl o den var 07:20 så tänka...aaaaaah okej då. Tog upp honom o bytte blöja o lite, o han bara skrattar. Vilket morgonhumör killen har. Alltid på morgonen han e som mest med o tycker allt e kul. Lite synd eftersom de tar ett tag innan min hjärna vaknar till liv. Men han brukar få igång mig, även att jag har påsar under ögonen som hänger ner till knäskålarna. Men nu har jag iaf vaknat o e pigg. Han sitter i babysittern o smaskar på sin napp o fingrar samtidigt. Men han verkar bli trött nu igen så funderar på om vi ska gå o lägga oss, haha sånhär e jag alltid. Känns bara inte okej o vara vaknen såhär tidigt när man inte har ngr planer.

Har även försökt o byta min sömnvanor, men e svårt. Igår tänkte jag att nu jävlar ska jag lägga mig tidigt. När vi kom hem ifrån V-rum så var jag snabb med o göra mig iordning för sängdax så att Marcus fick natta Devin. Kom i säng vid 22. Var helt slut med så tänkte att jag nog skulle däcka fort. Ne.. låg där. Sen kanske 1½ timme senare kommer marcus o frågar om jag sover.. nee svarar jag, men var ändå ganska nära övergången ;P Nepp då vart Marcus pigg så tjatade o sen somna han o jag låg kvar klarvaken. Somna kanske vid 02, Sen ville Devin ha mat vid 04, o sen höll kattjävlarna mig vaken! O sen väcker Marcus mig alltid innan han ska till jobbet för att pussa på mig, o sen alltid strax efter att han gått så vaknar Devin. Ne, inte konstigt att jag e trött hela tiden.

Blev inget rix fm föresten. Vi var hos mor min ist, tog även ett kort som vi kan skicka in till tidningen äntligen så man slipper de tjatet. Vet inte om kortet blev så bra men orka. Jag kollar aldrig tidningen ändå ;) Nehe vafan nu håller han på o somna här så man kanske ska passa på o joina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0