bvc

träffa en jätte gullig kille idag på bvc. Måste ha varit hans första besök där, för satans vad liten hans dotter var. och så jävla otroligt söt. Blev jätte nyfiken på honom, för såg inte till mamman, och han kunde inte många ord på svenska. Jag frågade hur gammal hon var, och fick svaret Elinora. men åååh vad elinora va fin, och de märktes att Devin tyckte de med. Han bara sken upp när han såg henne. Och denna kille kan inte varit så gammal, chansar på 24 och så otroligt barnkär. Han snacka med Devin hela tiden, varken han el jag förstod vad han sa men Devin tyckte de var skit kul iaf. Vi var ju där idag o tog vacc sprutan. Dom skrämde upp mig rejält när dom börja säga till hur hårt jag skulle hålla i honom o att en till skulle hjälpa mig o hålla i. fick ha han i knät o knipa fast hans ben mellan mina lår, och sedan ha hans arm under min o hålla fast hans huvud med handen, han börja ju skrika som fan, men när vi släppte honom så sluta han på en gång. helt röd där vi hållt i honom. ändå bjöd han på ett leende två sek efter. tror inte ens han kände sprutan,, han skrek garanterat över att vi höll i honom. men nu vart de äntligen gjort iaf. skumt att de kommer att börja såra om 6 veckor. snart är det min tur o fara iväg o plågas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0