Mexico!

Gick in för att kolla en grej på blocket, och så från ingenstanns ploppar de upp 2 biljetter till Mexico, Cancun för 2500 kr st.  inkl första natten på hotell. Fattar ni hur billigt det är!? 6-21 dec gällde de så sista minuten...Men vadå? Fasiken att inte Devin e vaccinerad ännu för då hade jag nog dragit! Han ska ju vaccineras de 13 dec...


Jag har ju familj där med så hade ju varit hur jäkla super som helst. Våran plan har varit att åka sommaren 2012.. Då e Devin 2 år. Men just nu känns de för alldeles långt tid o vänta för ett Mexico besök. Jag hatar verkligen vintern! Har varit som inlåst i lägenheten då jag inte haft bil, och dra ut med vagnen i detta väder tilltalar mig inte alls. Ge mig värme



I MISS MEXICO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0