who? what? why?

My mind is kinda messy right now, df jag inte skriver speciellt mkt. Lika bra, annars skriver jag bara konstiga saker ingen kommer fatta endå.

Kände idag dock på Devin att de e en tand som sticker ut lite, förklarar febern + hans extra gnäll. Han har inte varit sig lik den senaste veckan. Men verkade vara så för alla på föräldragruppen så e nog en fas. 6 Månader e min underbaring idag, o strax ska vi tillbaka på läkarundersökning.

Igår spelade vi Bingolotto ute i Sinnerstad. Vi vann 100 kr. Fick alltså tillbaka våra pengar vi la på lotterna. bättre än inget? jaja. Trevligt var det.

I lördags var jag o titta på nattfotbollen. Hejade såklart  på Faber FF, tyckte dom skötte sig riktigt bra men blev ingen vinst. Marcus, Robban, Kim, Emma, Jonas, Vv och mathias var laget. Vart en liten "efterfest" hemma hos oss sedan.

Fredags? Jo då var vi ju hos Thom o Maria o åt jätte god middag och tittade på idolfinalen. Riktigt bra helg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0