20 år

Igår fyllde jag år. 20. Känner att jag inte behöver fylla mer nu, men jag vill ändå ha kvar min födelsedag... För att igår var de nog allt den bästa födelsedagen jag haft ever :) definitivt.

Marcus tog ledigt ifrån jobbet, och vi begav oss till Oskarshamn för att göra vårat andra ultraljud :) Hade jag sett fram emot länge! Varit så jäkla nyfiken på vad det är för kön. På vägen pratade vi mycke om vad vi trodde o vad vi hoppades på. Jag har varit helt hundra på att jag ska få en flicka, Men jag ville ha en pojke sa jag. Först en pojke och sen en flicka :) Vi var lite sena ute, var så dåligt väglag. Snöigt o skit, så trodde vi skulle komma försent! Men vi anlände exakt 09:59. Så en minut till godo! Men vi fick ändå vänta ett tag.. Hade en jätte trevlig tant som kollade, hon trodde iaf att det var en pojk. Hon kunde inte säga säkert till hundra, men de såg ut som de iaf. Kul =)

|||:.V 17+3.:|||

Efteråt gick vi på stan lite o snurra, Sen blev de donkan såklart. Vi fortsatte hem sen, för vi skulle bowla vid 15 hade marcus bestämt :) Jag var helt inne på att det bara var han och jag som skulle bowla, och sedan äta på Kinan. Så när vi ska traska till bowlingen så ser jag Anna, Marcus fars tjej. Men de kopplar aldrig att de e hon, utan jag tänkte bara fan va lika dom var. Men sen så såg jag att Mamma, reine och emmy kom i en annan bil med så då fatta jag att dom troligtvis skulle bowla med oss då =) Men allt hände så hastigt, för blev helt förvirrad för jag var ju påväg till dom för att hälsa men Marcus bara drog i mej ifrån dom till bowlingen o jag fatta inte vad han höll på med. Men sen hör jag ett pang o de flyger en massa sånna serpentin liknade grejer i luften och det står en himla stor samling neranför trappan in till bowlingen och börjar sjunga! Japp, kan ju säga att han lyckades skapligt bra med o överaska mig. Hade verkligen inte förväntat mig detta alls! Stod där o visste inte vart jag skulle ta vägen haha. Var fan hur kul som helst. Så hela bowlinghallen var bokad för oss :) 24 personer tror jag att vi var. Jag Micha Carro och Emmy spelade på en bana. Skit kul, bowlingen gick då inte så bra för mig var helt skakis i typ en timme framöver haha. Tänk på mina hormoner, dom e ju inte vana vid såhär mycke händelser. 

Efter bowlingen hade dom visst hyrt Bruks med. Så vi begav oss alla dit. Emelie och Ellie hade fixat med en massa ballonger och grejer. Och sedan hade dom en tips promenad med en massa frågor som handlade om mig. Var kul, Mamma vann o hade flest rätt ^^. Reine och Mamma hade hand om maten. Blev potatisgratäng med kycklingfile som var invirrat i bacon och så var de ngt riktigt gott i mitten av köttet. Tummen upp för det. Och Sen fick jag en tårta. Var då länge sen jag fick de o blåsa ut alla ljus :) Nä mycket trevligt, kommer jag leva på länge. 
Massa paket fick jag med! Pinsamt nog lyckades jag tappa paketet jag fick utav Marcus pappa + familj. Men som tur va så klarade sig två utav ljushållarna eller vad man ska kalla dom för. Riktigt fina. Sen fick jag en Sodastreamer, trippeltång, handgjord tvål, doftgrej, duschscrub + hårspray, presentkort på cubus, mammaskjorta,  tavlor, ljuslyktor o lite :) Mycket nöjd.

Runt åtta tiden åkte dom flesta hem. Men blev sedan fest hos robban, där vi spela spel och hade de trevligt.
Dagen kunde inte ha blivit bättre. Marcus och jag var nog inte i säng förrens halv fyra på morgonen.

Fan, har nog världens bästa pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0