Bowling + Tecken 5

Igår skrev Thom till oss att vi skulle komma ner till dom kl 20 för att Maria hade en överaskning. Marcus o jag blev genast ganska nyfikna. :P Vi gick o prata om allt från att hon var gravid eller att dom köpt hus eller något. Men sen när vi springer ner så möts jag av en Maria med öl i handen, gravid var då uteslutet hehe :) Jag trodde hela tiden att de var ngt hon skulle berätta, men vi skulle visst ut, och typ över gatan o spela bowling :D Mycket kul, hade till o med tidigare på dagen tänk på hur sugen jag var på att bowla. Men sa inget eftersom vi sparar allt  vi har till Mexico. Så tack ska ni ha :) Marcus vann hela skiten på Bowlingen, like always. Han e en jävel på de där alltså.. Men denna gång var jag fan inte långt efter :D Nästa gång..då ni. Kom tvåa iaf, dom andra skyllde på alkoholen. Pff. Hedblom var inte så dum heller med sina skruvar, när han väl fick in dom vill säga ^^,

Efter de gick vi in till Maria o Thom och spela Tecken 5! rooooligt. Men den jävla bossen, vi gav upp. Sedan skulle dom till Hulingen, så då smög sig Marcus o jag upp till oss :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0