Lite Vimmerby

Sitter o degar lite nu o väntar på min Carcus :) Han o Robban e duktiga o bär ved där ute. Han e gullig min man, Jag sa att jag kunde hjälpa honom, men nej de fick jag inte. Får ju inte överanstränga mig nu o bära tungt :P Han e iaf rädd om oss ^^,

Idag åkte Marcus o jag till Vimmerby när han slutat jobba. Köpte en massa kattmat o kattsand o grejer nu så de finns när vi är borta i Mexico. Pappa blir de som ska vara kattvakt :) Var på Cubus med o köpte foundation för 160 kr.. fattar inte varför smink e så jäkla dyrt. Tur e att jag fick ett Cubus presentkort av Micha som jag kunde använda. Så betala ju bara 10 kr för de ;) Men får tänka på att de räcker typ i ett år för mig så då är de egentligen inte alls dyrt. Varför rer jag om detta? Något mycke viktigare e att jag kände sånt otroligt sug efter negerbollar! Så köpte 10 st :D Jag får va fet nu, skönt o inte tänka på sånt hihi.

På vägen tillbaka stannade vi till och hälsade på min min kära Far :) Blev o snacka skit o fika. Fick låna en resväska med till Mexico. Men klockan tickade på rätt fort där så vi kom lite sent hem eftersom Marcus skulle plocka in en hel kärra ved med. Men men han e nog klar snart. Sover han extra gott sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0