How I like it

Ibland vill jag bara döda mina små vänner. Ska alltid föra sånt liv när man just vill sova. Här försöker jag sova bort min dag men e näst intill omöjligt när man blir använd som motorbana och leksak för dom. Så, som alla andra gånger så gav jag upp.. Gav liven mat ist, och de blev tyst för en stund iaf. Eller man hör fortfarande hur de smaskas där ute. Feta ska dom bli! thats how I like it.
Har börjat ge Kokos sin medicin nu med, mot Epelepsi. 2 gånger om dagen ska hon få det, och de ska vara en halv tablett åt gången. Fan ni ska se dom små tabletterna. Dom e så små, så e nästan omöjligt o dela på dom. Men jag har lyckats hitta mitt sätt. Trodde de skulle vara en utmaning o få i henne dom varje gång. Men näe. Hon är väldigt blond, som Gösta skulle sagt :)

Härligt nu börjar värmen ta sig här med brasan. Dags för varm choklad :)
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0