Lördags kväll

Blir en ensam lördags kväll för mig så som de verkar nu iaf. Inte redigt så jag planerat men men. Marcus är i Vimmerby denna afton och leker av sig lite. Kan han nog behöva :) Jag antar att jag kommer att få hämta honom, så hoppas verkligen på att han är i skapligt skick, eftersom ngr öl slant med. Vi var ju trots allt överens om att han inte skulle dricka under denna period med mig. Och ja så tycker jag att de ska vara. Har många bra anledningar. Men nu kommer de smygandes fram.

 Men jag litar på honom, och tror på att jag möter en rakgående, osluddrande knubbis ;)

Jahoopp, Jag hade tänkt göra tårta.. Redan köpt allt som behövs. Och jag har faktiskt aldrig gjort tårta någon gång innan så tyckte de skulle bli kul o ge sig på o testa. Men jag vet inte om jag är lika sugen på att göra de längre. Det låter väl för tragiskt o göra en tårta själv, och äta den själv en lördags kväll? Hm. Men jag är rätt tragisk så får se om jag får ett ryck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0