Mums!

 

I Söndags var de mys söndag för våran del på hög nivå! Jag gjorde jordgubbs milkshake till älsklingen o mig och vi spelade sällskaps spel. Natalie vann, om de var någon som undrade. Snackade ut om en hel del med, och jag tror nu att våran onda cirkel,... inte är så ond längre ;) Nu ser jag bara ljust. Its just to much love <3


I Måndags följde jag med Far min till Jönköping. Vi skulle med gamle benny till djursjukhuset. Han har fått gå igenom strålning o grejer, för han har cancer. Och allt har gått jätte bra, men när behandlingen nu slutat har han blivit sämre. Men jag tror att de vänder nu efter besöket. Hoppas iaf. 2 timmar fick jag sitta o vänta på den hårda bänken.
Men de lönade sig sen, för då blev de a6. Tog nog emot för far min o dras med mig i affärer. Han satt väl mestadels på en bänk o väntade utanför. Var inte mening att jag skulle köpa ngt..Men men, jag lyckades bli av med dom få pengarna jag hade, och stackars pappa fick ta resten ur hans ficka... MEN, jag behövde detta ;)

  • 2 Funky foxy leggings - Vila clothes
  • Skor - Din sko
  • Långarmad varm tröja till Marcus - JC  (Ej på bild, marcus hade visst på sig den idag(: )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0