Natalie o Linda :)

Åkte som sagt till Linda i Torsdags kväll. Hon kom o plocka upp mig vid station och vi drog direkt till Ceema och åt god skräpmat och snacka en massa skit ;) Jag tillbringade natten hos skönheten oxå. Mycket trevligt! Åkte hem på freda eftermiddag. Var en mycket välbehövlig visit. :) När jag kommer hem ifrån Mexico ska jag allt dra hit henne o hennes pojk!
På tåget hem i all folkmassa såg jag Carolina, så fick sällskap. Trevligt! Hängde sedan med henne till Bella en svängis o kolla läget. Sen kom min man o hämta mig :). E svårt o hålla sig borta från den killen! Blev en mysfredag med honom. Vi gjorde tacogratäng o grejer. Satt mer än fint

linda o jag

En gammal bild på Linda o mig innan vi skulle ut i Oskarshamn o röja.
Fan va jag saknar våra galna nätter!


Kommentarer
Postat av: lindaaa!

älskar dig gumman :)

2010-02-02 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0