En sån härlig Måndag

Idag har vi varit hos BVC med Devin. Gick bara bra, han har gått upp riktigt bra o vuxit bra, o han är inte heller lika gul längre som han var för en vecka sen. De är typ helt borta nu. Dagsljus o ammning. Jag kör dock med både ammning och ersättning. Trixar lite, och de funkar hur bra som helst =) Om nätterna är han verkligen helt okej. Tycker redan att det är ett mönster i de hela, varit i en vecka nu typ. Han somnar rejält runt 23 tiden, sen brukar han vakna vi 03, o då är de marcus pass. Han går upp o ger honom mat, sen somnar Devin igen o sen brukar han vakna vid 06:30 o då går jag upp o byter blöja o ger honom mat, sen somnar han igen. Sen brukar vi sova till 11 tiden. Så ska väl inte klaga! Hade räknat med att de skulle bli riktigt tidiga mornar o sena nätter!

Efter BVC drog vi till Willys o handla lite, sen till Robban o hejja lite innan han drog till jobbet. Sen hem o kolla Titanic! Marcus jäkel hade ju inte sett den, o så funkar de inte. Sen kom Mor min som verkligen är helt förälskad i Devin, o Devin lika så i henne tror jag. Så henne får man nästan sparka ut för att bli av med nu ha ;) Sen tog Marcus, jag o Devin en riktigt långpromenad sådär på kvällen i de sköna vädret :)

Imon är de sista dagen som marcus e ledigt, o de tycker jag suger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0