Fantastiska helg



Fantasisk helg! Vädret har verkligen gjort sitt. Idag är vädret lite gråare, men gör ingenting! I lördags tog jag mitt första dopp i sjön! Ja vad ska man säga, det var kallt! Men alltid skönt efteråt. Vi åkte även till Virserum och kollade lite på fotboll. Virserum vs Målilla. Alla heja på Målilla förutom jag. Virserum vann iaf. 3-1 om jag inte minns fel. Men bryr mig inte så jäkla hårt om att heller så.

Efter det blev de fika på min gamla gata hemma hos Robbans föräldrar i Målilla! Var trevligt, glass o jordgubbar. Sen tog vi en omgång i Kubb med. Kubb e kul! Även att jag suger på att iår. På kvällen blev de Parkfest! Var trevligt. Hade nog varit riktigt KUL med om man kunnat inta alkohol. "man kan ha lika kul utan alkohol på fest" Bullshit, helt jävla omöjligt! JA. Men trevligt var de.

Idag ska jag till Barnmorskan, fast till någon annan tror jag för min vart visst sjuk. Jobbigt när de typ e sista kontrollen. Men thats life. Tänka sig att det är exakt 1 vecka kvar idag tills beräknad ankomst. lovely.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0