Im back!



Ja som troligtvis alla vet nu så är han äntligen här :) Får ursäkta förra inlägget hah. Var just innan jag var tvungen o väcka Marcus för misstänkte lite att de kanske var dax. Men var envis för ville inte åka in, tänkte att de bara var förvärkar. Det var de inte.

Men fan så gutt de e nu. Äntligen! Har varit fullt upp fram tills idag. Idag har vi inga som helst planer. Idag vill jag bara att det ska vara vi. Vi 3 :) Har varit jätte trevligt med besök o allt, och jag har inte alls varit trött. Sån här energi har jag inte haft på hela graviditeten. Efter förlossningen var jag inte ens utmattad utan jag hoppa upp fort efteråt. Marcus var dock helt slut. Lustigt de där. All trötthet kommer väl komma som ett brev på posten lite längre fram kanske. Min kropp känns dock ganska skev, den är nog trött. Min stackars rygg. 
Ska uppdatera lite om veckan lite senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0