Torsdag



Härligt avsnitt av Vakna idag! Fan imon är de sista avsnittet för sommarn. Men dom kommer ju tillbaka i höst. Men ändå! skit. Idag var Katrin där med sin lilla Ringo. Berätta om sin jobbiga förlossning. Kändes ju lagom inspererande för mig som när som helst kommer att ligga där o plågas! I 28 timmar hade hon kämpat, tills dom avbröt för kejsarsnitt. Som hon sedan fick en infektion av efteråt! Hejja. Kommer nog skänka en tanke åt henne när jag har som mest ont! Kanske kan hjälpa mig. ;)

Sixten o jag har segat som bara den i sängen idag. Han har blivit så mysig! Sen var jag jävligt snabb upp när jag hörde att posten kom. okej snabb var väl o överdriva. skit jobbigt o rulla sig upp ur sängen. Har inga som helst magmuskler till hjälp längre haha. Verkligen en knubbsäl till 100%. Rätt mysigt. Sen blev jag arg för att mitt paket ifrån Nelly.com inte dök upp! Gick o la mig igen.

Men nu kom de en tjej o plinga på! Tur att jag öppna. För tveka först. Då hade postgubben lämnat mitt paket hos henne! Vilka ideer dom har. Står ju tydligt mitt namn där på. Men men jag fick iaf mitt paket o e sjukt nöjd med köpet!! Fan härligt, typ första gången jag är nöjd efter en internetbeställning! skit bra. Fin sommarklänning som jag hoppas kunna få använda snarast :) Så nu är jag på bra humör.

Måste hoppa in i duschen nu, för när Marcus kommer hem blir de o vända för hans del igen. Åter till Vimmerby. Jag ska handla lite nödvändigheter ;) sköljmedel framförallt!






Min lilla sixten har kurrat in sig rätt duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0