Torsdag



Fan vilket härligt väder de varit idag. IGEN. Wow. Suttit ute med carro i solen o tror allt jag börjar få lite färg nu. Måste jobba lite mer på att dock. Jag har i många år undvikt o vara i solen, hatar att sola plus att jag ville va blek.. Tyckte de var så jobbigt o kanske bränna sig, eller fälla en massa hud o ful bonna bränna o skit. nä jag tyckte de var skönare o sitta i de svala. Nu har jag ändrat mig. Jag vill va brun, inte ngn jäkla blekfis längre. Men jag som alltid haft så lätt för att bli brun blir inte de längre! jäkla skit. måste helt enkelt bygga upp mitt pigment igen.

I kväll drog vi en sväng till Robban o drack lite kaffe med. Nä inte jag. Saft för min del. Sen blev de även en rond med Kubb! Kenny o jag vart på lag då Robban var jävligt snabb med o paxa Marcus. Troligtvis för att Marcus hade jäkla tur sist vi spela kubb. Men där gjorde han ett misstag. Kenny den jäklen hade ju lite talang på de med så vi vann! härligt. Viktigt viktigt.

Imorgon blir det grillning! fläskfile. muums. Fanns skit billiga fläskfiler på willys idag, så skynda er dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0