Midsommarhelgen




Fasiken va trögt de går här då! Men de e verkligen full rulle hela tiden! and i LIKE IT! Riktigt jävla skönt, känns som om man lever igen. Hinner inte riktigt med bloggandet, men de kommer nog snart. Marcus börjar ju jobba på Onsdag så då blir de nog lugnare.

I Tors kom syrran och Johan hit o hälsa på. Pappa ska vara kattvakt åt eM o Ellie, dom jävlarna ska ju iväg på värsta trippen. Usa och Mexico. Typ en månad e dom iväg tror jag. Men iaf då hälsades de på lite här :) Ellie jobbade så de var hennes bror som ställde upp o köra hit =) Dom hade med sig ngr racerbåtar med som vi åkte ner till sjön med o testa! Riktigt kul, o fan va fort dom gick! Även mor, reine, Maria o Hedblom hann o titta förbi denna dag =)





På Fredagen drog vi till Öland. Till Marcus Far. Planen var bara att åka lite över dagen o sen hem, men det blev att övernatta. Dom har husvagn på Kapelludden, mitt i smeten på Borgholm. Riktigt trevligt. Vi festade till o med till att lite o jag fick vin. Satt finfint! Devin e ju bara hur underbar som helst, verkligen inga problem med honom. Han sov i stort sett hela tiden ^^, Vädret vart även hur toppen som helst, nästan lite för varmt faktiskt. Man ska egentligen inte klaga men.. Jag kände mig som en riktig klimateriekärring. Hade varit härligt om man fått svalka sig i havet, men är inte tillåtet ännu. Men var riktigt härligt o för första gången vara på Öland som alla andra Svenssons familjer e sådär över midsommar ;)



Vi var helt jäkla slut på lördagen, o vi kom hem på kvällen, men då fick Marcus ett sms ifrån Kim som undra om vi var sugna på o komma o hälsa på han o Emma lite i Sinnerstad. Kunde vi ju inte säga nej till så jag hann ta en liten kalldusch sen vart de bara iväg igen! Devin var inte svår som vanligt, han måste tycka de e lite skumt o vakna till på helt olika platser hela tiden hehe.

I Söndags tog vi de lugnt =) Marcus gjorde köttfärslimpa o potatis o sås, o vi kolla fotbollen. Mexico - Argentina. Fan vilken irriterande match så den snackar vi inte om. Blö -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0