Spelkväll hos Robban

Bakfylla? Va e de? Jag minns inte. Länge sen den hälsa på mig nu o de e jäkla skönt! Idag är den o hälsar på hos Marcus ist muhah. Vi hade faktiskt en riktigt trevlig kväll igår hos Robban :) Hade värsta grillpartyt. Robban, Carolina, Marcus o jag. Only us. Bra skit! Spelade Kubb, pictornary o kort bl.a. Vid Halv fem i morse vart vi hemma. Måste helt klart göras om.


 






Nu sitter jag här o äter jordgubbar med socker o mjölk. Mmmmmmmmmmmmmm. Så sommmmrigt! Funderar på att gå o hälsa på min vän som fick tuttar igår o se hur hon mår. Eller så går jag o myser lite med min whiskey stinkande kille ^^, Både och kanske! Idag är jag på G!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0