Vecka 39

Attans. Beställde hem lite ifrån nelly.se. Jaja var inte för så mkt. Hitta en jätte söt klänning som förvånadsvärt bara kostade 160 kr. Och sen ett midjeskärp oxå för 40 kr. Så enligt mig gjorde jag ju ett klipp! Inga pengar för att bara.. så blev faktura. Men de e jag fan värd. Roliga e att jag sa för typ inte alls länge sen att jag aldrig mer ska beställa ifrån nätet, för inget passar ju! Så jävlar om de inte kommer passa nu.

För övrigt, skit tråkig dag. inte gjort ett piss, träsmak i röven.

Men idag är jag i vecka 39! Fullt gången helt enkelt. Nu e de bara den eviga väntan. Många frågar om jag inte börjar bli nervös o grejer. Nej inte ett dugg faktiskt. Jag har alltid varit rädd för att föda, mycket mer innan jag blev gravid. Jag skulle ha barn utan att föda då, de var planen. Men nu är jag så jävla trött på de här så jag skulle kunna börja såga av mig ena armen för att slippa! Vill bara få de överstökat. Så känner jag nu. När de e dags kommer jag nog få panik. Får jag ta då. Lustgasen kommer vara min bäste vän. Men nervositeten finns inte här ännu iaf. Det enda jag e nervös för egentligen e väl att de kanske är något fel på barnet...hoppas verkligen att den är frisk o allt sånt. Men enligt barnmorskan så är den ju det så får lita på de :)



   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0