3 Mars

Igår kväll fick jag finbesök utav Emmy o Carolina :) Var trevligt, blev o käka tacos o kolla lite på tv o snacka skit. Har även framkallat alla kort ifrån Mexico nu, så vi gick igenom dom :) Snart ska jag nog försöka trycka in dom i fotoalbumet med. Marcus ville ta med sig de till jobbet imon så hinner nog de tills innan han kommer.

Sandra har varit här idag o hejjat lite, skulle bli en snabbvisit som blev typ två timmar :) Så så snabb var den inte men vi hade mkt o snacka om ;) När man väl har kommit igång så!

När Marcus kommer hem ska vi till Golvmästarna o välja ut tapeter till nya lägenheten :) Alltid kul. Schysst är hyresvärden iaf, vi fick välja precis vad vi ville, och till alla rum, hall plus kök :) Vi har oxå äntligen beställt en ny växellåda nu till våran gröna saab som blev snodd för ett tag sen men hittad med trasig växellåda. Så den ska vi förhoppningsvis få igång snart igen så jag oxå kan ha en bil om dagarna.

Spagetti o köttfärssås har jag på min önskelista idag, får se vad herren säger om det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0