Alice o Hockey

Skjutsade min kärlek till jobbet imorse. Tänkte att jag skulle ha bilen idag. Får hoppas han tar sig hem på något vis :) Han skulle spela innebandy i eftermiddag, Och jag far nog iväg till Kalmar med Carro o Bella för att kolla på Alice i underlandet :) Dom verkar redan ha bokat, så hoppas de finns en plats kvar till mig. Ska se med flickobarnen med om vi kanske kan åka lite tidigare så vi kanske kan äta eller gå på stan eller göra något innan med så man får ut lte mer utav dagen ;) Men nu efter Vakna med the voice ska jag nog gå o lägga mig en svängis så jag inte somnar på bion.

Igår somna vi nämligen väldigt sent, var länge sen! ;) Så blev inte så mkt sömn inatt. Vi åkte till robban direkt efter att marcus kommit hem ifrån jobbet, och där blev vi bjudna på hemgjord pizza. Sen fick man titta lite på full frys med. Efter de blev de Hockey. Hv-färjestand såklart. Vi tippade med, gav 20 spänn var. Ingen vann.. Jag hade satsat 3-2 till hv. Var iaf närmast.

Nehe samla lite energi nu.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0