Helgen

I fredags. ja de var en ensam dag. Men jag kollade iaf på boondock saints 2. Jag tyckte den var bra. Inte bättre än den första, men det hade jag inte förväntat mig heller. Inte ofta något sådant sker. Men helt klart sevärd. Härliga grabbar.

I Lördags var de dags för Spa-party hos Therese i Mörlunda. Jag hängde med Maria innan till Ann, där de var lite "förfest". Jag fick ju bara titta på när flickorna drack sina groggar o snappsa dooleys. God, give me strenght!! Ja. Det är jobbigt. Jag satt o flörta lite med lilla Tino ist, himla roliga ansiktsuttryck killen har :) Jag fick ju såklart vara chaffisen ;) Fick köra Anns buss så alla fick plats. Det gick bra, men lite smått dryga var dom, vi kom 30 min försent o ändå hade jag typ gasen i hela vägen. Men de var lugnt, dom satt där så fint o vänta på oss :) Var väldigt trevligt måste jag säga. Var lite rädd för att jag skulle känna mig lite halvt obekväm, men icke då. De bjöds på skratt o fika så var väldigt trevligt. Fick även bebismjuka fötter o händer på köpet ;) Men tråkig var jag väl som inte köpte något.. lite ångest för det. Men tyckte faktiskt att de var för dyrt, lägger mina få mynt på något annat hellre faktiskt. Jag skulle ändå aldrig ta mig tid till o skrubba min fötter... Men för dom som gillar de så var produkterna super bra.

Efter de fortsatte partyt hemma hos Ann igen. Marcus o Thom dök även upp senare framåt kvällen, och vi kom nog inte hem förrens vid 01 tiden någon gång. Jag trodde de skulle bli redig håll i gång på tanterna men de vart faktiskt en lugnt kväll :) Trevligt men var nog drygast sista timmen tror jag. När vi kom hem blev de sängen på en gång, typ. Tankspridd.

Igår fick vi ett ryck och åkte till Vimmerby. Allt var ju stängt. Jag hade ju fått för mig att de stängde vid 15.. icke. Söndag ju! skit oxå. Så blev inget vettigt där. Virrade omkring lite sen drog vi mot H-fred igen. Vi tänkte bowla, men fick inte tag i några som ville eller kunde hänga med så vi bestämde oss till slut för att bowla själva! Men så var de tävling o skit så blev inte ändå. Senare på kvällen blev de Kinan ist med Sonny o Robban. De var trevligt. Alltid nice med kinamat! Efter de fick vi rycket o drog på bio. Wolfman. Att de görs sådana B-filmer fortfarande e ju tragiskt. Inget jag rekomenderar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0