Jaha

Jaha, nu har Marcus somnat. raklång över sängen, alltså tar upp hela skiten. Visst att vi gått o lagt oss väldigt tidigt o så den senaste tiden..men kvart över nio går jag inte med på! Blä på honom. Ska hoppa på honom snart.

Vi åkte förbi våran lägenhet vi snart ska flytta in i och stod o kika genom fönstrerna för att se hur långt dom kommit med tapetseringen. Dom vart ju klara! :) Så man kanske får börja röra sig ditåt snart. Men fan, vart lite svårt när vi fick välja tapeter. Jag blev sur för vi hade hittat ap snygg tapeter, men sen visade det sig att det var bara en liten pärm vi fick välja ur. Frågade honom ändå två gånger om man fick välja precis vad som helst. "ja , ja det e bara o välja". Fanns väl helt okey tapeter där i men jag var inte på humör så jag bara peka på ngt..Så därför åkte vi förbi, för vi mindes inte ens vad vi hade valt till hallen o köket haaha =) mörkgrå hade de visst blivit i köket o såg inte riktigt vad de var i hallen. lite diskreta blommor tror jag. Resten av rummen var jag nöjd med iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0