Kärleksmums

Idag har jag bakat kärleksmums! höll på o gå åt helvete. Först kom jag på att vi inte äger någon elvisp. och det var ett måste. Sprang ner till Maria, och då möts jag av en lerig o hoppande hund. Hann alltså bara gå ner för trappen med en nytvättad jacka...suck. Sprang upp igen med elvispen o fortsatte. Och då upptäckte jag att våran bakplåtspapper var borta? Just de, lånade dom där under för ett tag sen. Så skrev fort till Maria, men då hade hon redan gått. Får jag fixa de på annat sätt.. blev o smöra in plåten ist. Allt var hur bra som helst. Skulle jag börja med glasyren..3 msk starkt kaffe! jaaha.. jag vet inte hur man brygger kaffe, o orka brygga för 3 msk! Så fixa de för hand. Tog sönder typ 3 sådana bryggpåsar, undertiden jag fixar de kommer jag på de som redan var i ugnen. Bränt! Då tänkte jag slänga ut hela skiten genom fönstret! Tog ngr djupa andetag... o skar bort alla kanter..de i mitten var ju fortfarande okej iaf. Hur jag än bär mig åt när jag ska baka blir de alltid ngt fel. Men dom blev faktiskt helt okej. Bjöd hit fröken Nelson efter de så vi tog en fika :) var trevligt.

För övrigt ganska övergiven.

Ikväll? jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0