Kvinnodagen!

Vaknade tidigt som vanligt nu för tiden. Gick upp när Marcus just åkte till jobbet. Har blivit lite besatt av Vakna med the voice. Gillar de. Lite frulle o Vakna med the voice sitter faktsikt fint. Josefin Crafoord, där har vi en härlig människa. 38 år o två barnsmamma och hur skön som helst. Sån ska jag bli haha. Håller dock inte med henne om så mycke, men de jag gillar e att hon säger ju verkligen vad hon tycker hela tiden. På ett bra sätt. I like.

Mer Josefin Crafoord åt folket tycker jag.

Jag tror att Marcus o jag fick för oss o gå å lägga oss vid kl 22 igår? Jag har nog aldrig varit med om detta innan. Går o lägger sig vid 22 och går upp vid 06:30. Är detta bra eller ej? Jag vet inte. Får nästan lite ångest. Nu är de okej pga av Vakna med the voice. Annars, inte okej! Jag brukar annars vara den som är uppe hela nätterna o går upp vid typ 12-13. Not anymore.

Börjar oxå bli lite jobbigt hur jag ska ligga om nätterna. Ligger helst på sidan. Men måste typ ändra ställning hela tiden för ryggen, Och för att bebisen har disco i magen. Tycker nästan de börjar bli lite obekvämt. Innan var de bara mysigt o känna den lite då och då. Nu ser man hur de rör sig där inne o jag känner nästan varenda liten rörelse den gör. Men sen när den blir lugn o man inte känt den på ett tag bli man lite nojjig, slår man till magen lite så man ska få ngt livsteckan haha :D

Kvinnodagen idag med gott folk. Glöm inte de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0