OTIS

Marcus försov sig imorse. Jag vaknade till o tänkte att fan va ljust det e. Eftersom de brukar alltid fortfarande vara mörkt när han går upp. Så fråga Marcus vad klockan var, o han hel lugn, 07:20. Vi bara jaha okej o la oss till rätt igen för vi tänkte att de var 10 min kvar då. (Han brukar gå upp vid 06:30) Men sen tänkte jag till o bara vafan men du börjar väl vid 07 ? Hehe ja då flög han upp. Då hade han ställt klockan på 08:15 igår innan vi skulle lägga oss? Han e skum. Men han påstår att de e jag som ändrade de så att jag skulle få behålla honom lite extra länge. Kanske man ska börja med ;)

Men jag var klarvaken efter de o kunde inte sluta tänka på kladdkaka. Så jag ställde mig o börja baka i morgonrocken vid halv åtta. Det var ngt nytt. Kolla på vakna med the voice med, himla kul tycker jag. Har tvättat med, massa jobbkläder till Marcus :)

Nu ligger jag o kollar på en film på Canal+Comedy. Otis. Står att de e skäck med de vet jag inte. När jag börja titta på den blev jag bara äcklad, var en tjockis som kidnappade unga tjejer. Men konstigt nog e den lite små kul på vissa ställen. Gillar den. Den är bra, en tjej lyckas rymma o hennes familj ska ge igen på kidnapparen men råkar ta fel o tar hans bror ist.

Händer idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0