the key!

Vaknade rätt sent idag. Eller gick upp sent kanske man ska säga. Vaknade imorse innan Marcus ens gått upp o var klarvaken. Men vägra gå upp..Sen tog jag mig inte upp förrens vid tolv tiden hehe :) Men de var gött, länge sen. Fortfarande ångest över Vakna med the voice dock! Har riktigt spårat ut med de nu. Imon ska jag allt upp för att se att.

Idag ska vi till Barnmorskan igen när Marcus kommer hem :) Fick ju lite klagomål på att jag ätit för dåligt, men var egentligen bara just den dagen. Idag har jag ätit två mackor, lite kalas puffar och Daimtårta :D Tog även 1 järntablett o 1 Omega 3 tablett..så hoppas de inte blir något klagomål. Middagen kommer ju alltid när Marcus kommer hem så :) Fast jag hoppas ändå på att dom inte ska sno något blod ifrån mig. De vill jag ha för mig själv.
Igår, ja just de då fick vi nycklen till nya lägenheten :) Vi åkte dit och kolla o de kommer att bli riktigt bra! Vi tänkte smyga dit o inviga badkaret snart i de tomma med hihi. Tända lite ljus o drömma oss bort lite :) Men de hinner vi inte ikväll! Ikväll e de alltid tv-tittardag. Först dating in the dark, sen Desperate housewifes o slutligen Cougartown! Mycket bra.

Igår var de hockey. Från kl 19 - ja alldeles för länge! Höll fan på i typ 3½ timme. Hockey funkar ibland för mig. Men nu e jag lite sick på att.

Näe om man kanske skulle masa sig in till duschen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0