Melodifestivalen

Igår vart vi i Kalmar på Ikea. Blev inte o köpa så mycket, mer titta. Var inte så planerat kanske. Men blir nog att få köpa in lite nytt till andra lägenheten sen. Men tycker de e bättre att köpa grejerna när vi flyttat in så allt passar in o grejer. med mått osv. Helkroppsspegel står etta på min lista. Enda speglen jag har här e på toan, o den når jag knappt upp till haha. Pain, så en rejäl sån ska jag allt ha.

Sedan åkte vi vidare till Mönsterås till Marcus pappa o Anna. Fick vi hur god mat som helst. Thom o Maria kom dit också såklart. Och så titta vi på Melodifestivalen. Erik Saade säger jag bara. röstade till o med på honom! Inte likt mig. Men jag hade aldrig fått upp ögonen för honom om han inte varit med på Vakna med the voice. charmig kille! Och han hade lätt den bästaste uppträdandet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0