Brad Pitt

Nu ligger jag här i soffan under täcket o är uttråkad som vanligt vid denna tid... Fan missa vakna med the voice både idag o igår. Nu har jag varit lite halv slö. Igår vakna jag vid tio i nio, och idag halv nio. Så fick ju se sista halvtimmen iaf.. men var inget intressant. Kungafamiljen intresserar inte mig för fem öre.. Men jobbig tid o vakna på, kan jag lika gärna sova fram till tolv :)

Det jag roat mig med e typ o springa runt o peta på mina katter som e helt slut vid denna tid.. jävla nattdjur. Dom brukar störa min skönhetssömn så jag tänkte ge igen.. men tröttna rätt fort. Får bara hat blickar som skulle kunna få mig gå o dränka mig i toalettstolen el nått.

Det blev lite ishockey igår iaf.. Och för den jävla hockeyn så missa jag den bästa scenen i Troja på Brad Pitt! Men han e riktigt läcker i den filmen. Marcus höll med. Lätt att jag har ett freecard på Pitten! Maha. Man får ju drömma lite. Vi kollade inte klart på filmen iaf.. Blev väl o gå o lägga sig vid elva tror jag. Somna fort gjorde jag med.

Kom på de, att fan va skönt o somna om nätterna nu. Innan låg jag verkligen vaken nätterna ut. Det höll helt seriöst på o knäcka mig. Men nu har jag börjat lära mig också att inte bli omhållen om nätterna. Jag är ju mycket för närhet och att somna i famnen är bland de bästa, känna sig trygg o mys. Eller skeda! Men då ska ju självklart jag som ska bli omhållen o inte tvärtom haha.. Men hos Marcus får jag bara en rygg, o en rumpa uppskjuten mot en.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0