waiting for a better day

Sov dåligt inatt. Somna kanske vid halv tre, o sen gick jag upp halv sju...hade en massa marddrömmar. usch. Men sen gick jag o la mig igen vid tio tiden. Nu känner jag mig bara dryg. Borde hoppa in i duschen, men orkar inte. Ikväll blir det troligtvis krukparty i hfk stugan. Hoppas på att de blir trevligt för just nu e jag inte alls på humör för det.

Vi börjar bli sugna på att bege oss mot den andra lägenheten nu. Men jag orkar inte själva flyttningen..gah. men e ju ett måste. Våran nya säng kom igår, och den var ju kanon. Var lite halvt insälld mot den först om den skulle passa eller inte, för den är stor. Men den passa perfekt och fan va skön den va. E en sån man kan justera hårdheten i madrassen med, och sen e de en sån elektrisk så man kan ställa in olika ställningar. bra om man vill glo på tv eller läsa :) toppen.

Jag har även unnat mig lite o beställt kläder ifrån hm nu :) håller tummarna för att de kommer innan påsk.. 2 bh:n, 4 trosor, leggings, topp och ett gulligt litet nattlinne ;)

åh påskpyntade gjorde jag igår med. Var fan ute med carro o plocka påskris haha. Sen köpte jag små vita söta kycklingar o satte i. ser ut som små djävular. Passa perfekt i vasen jag köpte på ikea. Men inatt, var ju en katt på skiten och tog sönder foten på vasen så nu ligger de bara här på bordet. kattjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0