Blää

Lördag. Ja igår. Blev väl inte som jag tänkt. Men vi åkte till Kalmar iaf. Och där hade vi tur. Vi hitta allt vi var ute efter. Spjällsäng, täcke, kudde, lakan, skötväska, startpaketet o lite annat. Super. Får tacka min far med som betalde spjällsängen. Inhandlade typ allt på Babyproffsen. Blev hur fint som helst. Mysigt. Skulle själv vilja ligga där i. Så som jag trodde så kom vi till Vimmerby marknad just när dom håller på o plocka ner all skit. Typiskt! köpte mina brända mandlar iaf och sen köpte vi bröd. Sprang på Emmy o hennes vän med, som måste trott att jag var hög eller nått. Ber om ursäkt för de, men trött var ordet. Åkte hem, Sen var de nog en bland dom tråkigaste lördagskvällarna någonsin. Jag var sugen på att åka in till vimmerby lite o kolla läget. Öltält o lite grejer ju. Men de ville inte Marcus.. Så hände inte ett piss. Låg vaken typ halva natten. Så dom som tjatar om att jag kommer få vara uppe hela nätter sen när bebis kommer o blabla. Tror de blir tvärtom. Jag kommer hålla den vaken för lite sällskap. hähä. Kan lätt inte bli värre o längre nätter än vad de e nu, så jag är definitivt inte orolig över det. Längtar. Idag känner jag mig halvt död som vanligt. Trött och ont i kropp. Marcus o Pappa sitter i soffan o kollar på hästar o babblar. Marcus har hjälp honom med hans bil med. Får se vad som händer idag. Inte allt för mycket antar jag, men hoppas på att Marcus vill mysa lite sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0