Bring it on

Vakna tidigt idag, efter en lång lång natt. Nätterna är verkligen sååå långa. Och ont, ooont i ryggen har jag som bara den. Har klagat över ljumskarna innan, men de e nästan bortglömt. Nu är det den förbannade ryggen.

Sen när jag vakna i morse, upptäckte jag att typ hela mitt tandkött på vänstra sidan av övre käken är helt uppsvullen!? Är väl ännu något härligt livet bjuder på.

 Sen innan läste jag Katrin Schulmans blogg. Marcus hatar henne, men jag gillar henne stenhårt! ha :) Men iaf om folk minns när dom träffat mig har jag på senaste tiden klagat på att jag fått så dålig syn! Har mest sagt de när jag varit fyllechaffis åt folk så tror ingen precis har snappat upp vad jag sagt. Men de har jag, o så himla länge sen var de ju inte jag kolla min syn inför körkortet o jag hade perfekt syn! Men nu hoppas jag att jag fått svar på de, för katrin skrev här om dagen att man kan få dålig syn när man är gravid!? typ att hornhinnan kan svullna el va de var så man får sämre syn och vissa blir till o med näst intill blinda!

Ja inget förvånar mig längre. Just bring it on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0