Crafoord

08:58. Ja då vakna självklart jag. jäkla skit. missar jag ju Vakna med the voice! äh får icke bli en vana. Men var  hur trött som helst så somna om igen. Sen gick jag inte upp förrens halv ett... Är de okey? hm. Hur ska detta gå tänker man då när man ska få bebis och jag är trött hela tiden... Bra tror jag ;)
Föräldraträff kl 14 idag. Men det blir inget av. Jäkla påhitt de där. Var förra gången och jag kommer nog inte återvända. Larv! Ja de tycker jag.

Såg min lilla stjärna på tvn igår. Hon vann. Ofc ;) Crafoord. vill hela tiden säga carolina crafoord? Så nu ska jag börja med o bara säga hennes efternamn så de inte blir några fler pinsamheter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0