Jag är inte bitter

Idag missa jag inte Vakna! Men de vart inget intressant idag.. Men imon kommer olle. alltid kul.
Inte gjort ett skit idag. Sängen är mitt lilla oas.

Blir lite deppig på att de känns som om hela mitt liv stannat nu. Jag hoppas på att det är graviditeten. Jag tänker inte vara lika instängd sen. Många som inte riktigt kommer mycke längre efter att dom fått barn, dom typ försvinner. Är vad man gör det till tror jag, och det ska inte hända mig. Jag har lika stora möjligheter nu som innan, även om alla vill få de o låta tvärtom. BULL säger jag.

Många som skaffat/skaffar barn nu. Tycker jag bara är kul :) Trött på alla dom som bara klagar på att "alla ska fan ha barn nu, nya modet eller?" Jag tycker de e bra att unga skaffar barn, alldeles för många som väntar tills dom knappt kan skaffa barn längre. Jag vill vara en ung mamma :) Jag har alltid själv viljat ha en ung mamma. Nu är inte min mamma sådär jätte gammal. Men minns att jag alltid som liten klagat på henne haha. Hon fick mig när hon var 28 tror jag. och de kan egentligen vara en lagom ålder för många :)

Nu längtar jag verkligen efter att krypet ska komma ut. Många anser att vara gravid e så himla mysigt o underbart o jag vet inte allt. Är säkert så för många. Men för mig är det inte så. Jag gillar inte alls o vara gravid. Självklart har de sina stunder. Men hade räckt o vara de i typ 2 månader o inte mer :P Jag gillar inte o vara gravid helt enkelt. Ont överallt, trött, sover dåligt, läckande bröst, hur tråkigt som helst o shoppa kläder, ingen alkohol, inga cigg, får inte överanstränga sig, uppsvullna fötter, ont i ljumskarna, humörsvängingar like hell. Nä fy kan fortsätta i massor. Men jag hoppas att det resulterar i något helt underbart och det kommer troligtvis vara värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0