klagaklagaklaga

Kom på mig själv förut. Jag fick ett såntdär litet anfall helt plötsligt från ingenstanns då allt var skit, piss BLÄ! Och då var jag påväg hit för att kasta ur mej något på bloggen. Det borde kanske uppfinnas en klagoblogg ist. Jag vände, gick sakta ifrån datorn och la mig under täcket o tyckte lite synd om mig själv ist.

Ja men de jag kom fram till e att jag bara klagar här på. Framstår som en riktigt patetisk människa. Men tror att det är min ensamhet om dagarna som gör mig helt weirdo. Och jag vill inget göra heller för allt e baaajs. Så de e svårt o få ut mig. Men sen dom gångerna jag väl kommit ut bland folk osv så har jag mått mycke bättre. Så på helger brukar allt vara toppen o sen måndag funkar, sen kommer tisdag o sen e de kört för mig igen! Nu imon kommer de sakta med säkert gå uppåt igen. Vi får se om jag börjar se mönstret i de hela.

Jag är egentligen inte den som klagar på o bara gå hemma. Men nu e de helt annat o gå hemma o vara gravid! Hade jag inte varit de så hade man ju kunnat /ORKAT göra mer. Bara att jag inte får tummen ur. Egentligen har min graviditet gått himla bra, Jag har inte fått så stor mage som jag är glad över o inga bristningar. Jag har bara gått upp knappt 5 kg sen jag blev gravid. Så e ju i stort sett bara magen som lagt på sig. Ganska skönt.

Nehe nu har älsklingen lagat mat till oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0