Kokos

Ja min lilla kokos. Hon är väldigt speciell o krävande. Idag har hon varit helt galen. Hon ska bita på allt (!?) Idag hade hon vält ut en massa tops som hon gnagade på. Inte bara på en, utan tog en spotta ut och tog en annan. Så fortsatte det. Jag bara titta på henne. Sen vidare, tugga på hyllan, lite på sängkanten, på stolar, bordben, mig! Galen i hårspännen med. Tur att alla våra disksvampar e slut, troligtvis tack vare henne. De bästa hon vet. Men idag har de varit ett himla spring på henne. Jag har legat död i sängen, så antar att hon tycker jag är tråkig. För så fort hon hörde att jag vakna till eller vände på mig hörde man hur en klumpig kokos satt fart o upp fort som fan o titta på mig o stöna sådär mesigt som hon brukar göra. Stackarn har då inte ett balans sinne som en katt ska ha, men hon verkar tro det eftersom hon utsätter sig för allt möjligt dagligen.

Nä, hon är rolig hon. Kokos.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0