kristi himmelsfärdsdag

Igår tvinga jag mig upp i skaplig tid för att åka in till vimmerby o hoppas på att affärerna vart öppna. Vilket inte alla var men vissa. Skulle köpa en present till Michaela :) Och för en gångs skull vart de inte alls svårt, jag fastna direkt för denna grej och tror de kommer passa henne super :) I think she will like it

Efter att vi strösat runt i vimseby vart my little ponny Marcus väldigt hungrig o börja tjata om mat. Så det blev att mysa lite på Bambugården. Idag bara kasta jag ut pengar, är väldigt skönt ibland eftersom de alltid brukar vara jag som får hålla hårt om dom om man vill överleva på slutet av månaden eftersom Marcus inte kan sånt. Såå.. nu kommer de nog bli lite tajt. Men de löser sig alltid!

Efter Bambugården tänkte vi att de var dags o åka till Daniel och Emilia o titta till lite. Och hälsa på Söta Jasmine med såklart :) Blev man bjuden på goda kärleksmums o lite gitarrsång ifrån pojkarna. Fin fint. Sen blev det att åka vidare till lilla Virserum o hälsa på min kära Mor o Reine! Och oj vad mycke snack de blev. Vi kom nog inte därifrån förrens 00.00 tiden. Tiden bara sprang iväg. Älskling somna nog inte förrens 2 inatt så fårse hur pigg han e nu när han kommer hem ifrån jobbet ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0