Lakris lejon

Ligger här i sängen nu o de svider lite i ögonen. Trött. Har kollat på Vakna med the voice. Så nu tänkte jag slummra till lite så jag orkar med dagen sen tänkte jag. Måste hinna städa och tvätta innan Marcus kommer hem. Sen ska jag försöka hinna med o baka bullar idag med. Men har inte allt hemma så måste till affären.. o de e frågan om jag orkar ta mig dit. Kan bli så att jag inväntar Marcus o bilen... Lite bekväm men kommer nog ändå inte hinna. Storstädning på schemat ju. Sen ikväll kommer min syster o hennes tjej hit, fast dom ska till mor, o kommer till oss imon. Men tänkte bjuda hit dom på fika då mor o Reine ändå ska hämta dom här i Hultsfred. Dom har ju inte varit här i nya lägenheten ännu så e ju faktiskt dax. Men får se hur pigg jag e.

Och vet ni. Jag har fortfarande inte släppt mina lakris lejonhuvuden. Tänker på dom hela tiden! Förstår inte varför dom ska vara så sällsynta. Brukar oftas bara finnas i dom här dyrare godisaffärerna. Där man hyr film eller lite udda ställen. Inte mat ställen. Alltså, i storstäderna o inte här ute i skogen. Försökte hitta en bild på dom men google vart inte till hjälp denna gång!

Så nu vill jag flytta till en storstad! Bara för att komma närmre mina lakris lejon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0